مسئولان در بکارگیری افراد در امور فرهنگی دقت کنند

آیت الله دژکام گفت: آتش به اختیار یعنی عمل کردن به امور بر اساس تصمیم گیری های کلان فرهنگی در این شورا و همه باید واقف باشند که شورای فرهنگ عمومی بر عملکرد آنان نظارت می کند.
کد خبر: ۶۹۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 29 December 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: «آیت‌الله لطف الله دژکام» در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به عدم پیشرفت برنامه های به دلیل عدم شناخت دستگاه ها از فعالیت ها، گفت: باید با شناخت از اولویت ها، سرفصل ها را برنامه ریزی و ساماندهی کرد تا از موازی کاری پرهیز شود.

 

نماینده ولی فقیه در فارس تأکید کرد: برنامه ریزی بر اساس ظرفیت ها و شرایط استان سبب عملیاتی شدن تصمیم ها و جهت بخشی به مسائل فرهنگی می شود.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی تنها یک حامی است و مسئولیت اجرایی بر عهده ندارد، تصریح کرد: آتش به اختیار یعنی عمل کردن به امور بر اساس تصمیم گیری های کلان فرهنگی در این شورا و همه باید واقف باشند که شورای فرهنگ عمومی بر عملکرد آنان نظارت می کند.

 

وی با تأکید بر حمایت از افراد فعال در حوزه های فرهنگی، عنوان کرد: مسئولان در بکارگیری افراد در امور فرهنگی دقت کنند تا افراد مخالف با نظام بر سر کار نیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار