در لیگ دسته اول والیبال کشور رقم خورد؛

پیروزی قاطع تیم والیبال افق قم

بلند قامتان والیبال قم در ادامه لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از سد حریف تهرانی عبور کردند تا به صعود از دور گروهی امیدوار و با انگیزه مضاعف آماده دیدارهای آتی شوند.
کد خبر: ۶۹۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱ 04 January 2019

به گزارش تابناک قم، در ادامه لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نماینده والیبال قم با پیروزی بی دردسر برابر مقاومت تهران توانست به سومین برد خود در این مسابقات دست پیدا کند و همچنان به تعقیب تیم رده دومی شهرداری رامسر ادامه دهد.

بر خلاف دیدارهای گذشته تیم افق که عصر پنج‌شنبه در سال شهید رضاییان قم برگزار می‌شد این بار سالن شهدای بهزیستی میزبان این دیدار بود و افق توانست در ۳ ست متوالی و در حالی که تیم مقاومت نتوانست از امتیاز ۲۱ جلوتر برود فاتح این مسابقه شود.

در این بازی افق در ۳ ست پی در پی با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید و در حالی این برد را به دست آورد که آخرین بار در لیگ دسته اول همین تیم را شکست داده بود. پیروزی افق مقدمه‌ای بر بازی‌های دشوار این تیم در آینده برابر نمایندگان مازندران و تهران است.

افق در حالی باید با تیم‌های شهدای رامسر و ملوان نیروی دریایی دیدار کند که شهدای رامسر صعود خود را به مرحله دوم قطعی کرده اما ملوان رقیب مستقیم افق است و بازی برابر این تیم نقش مرگ و زندگی را برای آینده تیم افق قم خواهد داشت.

افق قم از ابتدای نیم فصل دوم با حضور مربی جدید خود مشغول به فعالیت است و امید دارد بتواند یکی از ۲ سهمیه صعود از یک گروه ۵ تیمی را از آن خود کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار