بر اساس پیشنهاد شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

انتصاب استاد دانشگاه تبریز، به عضویت کار گروه اقتصاد در شورای تحول علوم انسانی

بر اساس پیشنهاد شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، دکتر محمدعلی متفکر آزاد، استاد دانشگاه تبریز به عضویت کار گروه اقتصاد شورای تحول علوم انسانی منصوب شد.
کد خبر: ۷۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 02 August 2015

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، طی حکمی که به امضای دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: بر اساس پیشنهاد شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی جنابعالی به مدت دو سال به عضویت کار گروه اقتصاد در شورای تحول منصوب می شوید.

این حکم در راستای اجرای ماده 9 آیین نامه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی و به منظور پشتیبانی و ارایه خدمات کارشناسی و مشورتی در امر برنامه ریزی صادر شده است.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: در این رابطه توجه به نکاتی چون رصد کردن نوآوری های عصر حاضر در امر آموزش، بومی سازی رشته ها، هماهنگی توسعه آموزش با بازار کار، توجه به فرهنگ و ارزش های دینی در برنامه ریزی ها و تلفیق مطالعات میدانی و کاربردی با مبانی نظری، یقینا در ارتقاء کیفی و اثر بخشی برنامه های درسی موثر خواهد بود. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از خرد جمعی و تعامل و هم اندیشی با تمامی اعضای گروه، انجمن های علمی و افراد صاحب نظر در انجام امور محوله بر اساس شرح وظایف موفق باشید.

یادآور می شود: دکتر محمدعلی متفکر آزاد، متولد سال ۱۳۲۹ سراب است. انتشار بیش از 47 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، isi و تخصصی، ترجمه و تالیف 3 عنوان کتاب، اجرای 5 طرح پژوهشی، ریاست دانشگاه زنجان، ریاست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، موسسه تحقیقات اسلامی انسانی، مدیر گروه اقتصاد، دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه تبریز، مشاور عالی رییس دانشگاه و ... از جمله سوابق علمی و اجرایی این استاد دانشگاه تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار