حضور مردم در ۲۲ بهمن مایه ناامیدی دشمنان شد

حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال دوباره مایه ناامیدی و سرافکندگی دشمنان انقلاب شد.
کد خبر: ۷۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 11 February 2019
امام جمعه رزن گفت: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال دوباره باعث ناامیدی و سرافکندگی دشمنان انقلاب شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مولازاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن رزن با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر انقلاب‌های جهان اظهار کرد: امام (ره) با توانایی الهی خود توانست انقلاب دینی مبتنی بر حضور پرشور مردم ایجاد کند.

وی گفت: مردم در همه مراحل انقلاب حضور داشتند و امروز هم که ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد باز هم نقش کلیدی در بقا و ماندگاری انقلاب ایفا می‌کنند.

امام جمعه رزن انقلاب اسلامی را انقلابی با همه ابعاد دانست و ادامه داد: در این انقلاب تمام فضیلت‌های انسانی و الهی به عنوان آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مطرح شده است.

وی راه انقلاب اسلامی را تلاش برای برقراری آزادی و عدالت و مبارزه با ظلم استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: امام بزرگوار و رهبر عزیز ما با ایستادگی، آرمان‌های الهی را دنبال می‌کنند و مردم نیز با پایمردی در این راه ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم رزن در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عشق و ارادت مردم شهرستان رزن به انقلاب است که در سرمای هوا و زیر بارش شدید برف آمدند و ثابت کردند حامی اصلی انقلاب هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ رزن با بارش زیبای برف بار دیگر صحنه‌هایی از عشق و دلدادگی مردم ولایتمدار را خلق کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان رزن زیر بارش سنگین برف با حضور شخصیت‌ها، جریان‌ها، نخبگان و مسوولان شهرستان به وی‍ژه مردم شهرستان رزن باشکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

حضور کودکان، زنان و دختران و اقشار مختلف مردم از ویژگی‌های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در رزن بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار