تهدیدهای دشمن به اتحاد مردم لطمه نخواهد زد اکنون نوبت مسوولان است

امام‌جمعه فیروزآباد بیان این‌که مردم بین مشکلات اقتصادی و عملکرد مسوولان نظام اسلامی تفکیک قائل هستند افزود: مردم اعلام کردند که تهدیدهای دشمن به اتحاد آن‌ها لطمه نخواهد زد و اکنون نوبت مسوولان است.
کد خبر: ۷۱۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 15 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به حضور شکوهمند امت اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: تقویت بنیه‌ای و سربلندی جمهوری اسلامی، نمایش اتحاد مردمی در مقابل دشمنان و پی بردن به جایگاه جهانی انقلاب اسلامی بخشی از خواسته‌ها مردمی در این راهپیمایی بود.

وی بابیان این‌که مردم بین مشکلات اقتصادی و عملکرد مسوولان نظام اسلامی تفکیک قائل هستند افزود: مردم اعلام کردند که تهدیدهای دشمن به اتحاد آن‌ها لطمه نخواهد زد و اکنون نوبت مسوولان است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی مسوولان باید همراه و همگام با مردم باشند، ادامه داد: مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا باید به دلیل بمباران اتمی ژاپن، جنگ تحمیلی به ویتنام و ایران اسلامی، حمایت از حکام مرتجع عربستان در جنگ با یمن، عراق و افغانستان و پشتیبانی از گروهک داعش باید تحت پیگرد حقوقی و تعقیب قانون بین‌المللی قرار گیرد و محکوم شود.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به امت اسلامی ابراز داشت: برای همه‌چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ‌مصرف فرض کرد، اما شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است.

هاشمی‌زاده گفت: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، برادری، عزت و شعارهایی بوده که مربوط به یک نسل و جامعه نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره دیگر افول کند.

وی بابیان این‌که هرگز نمی‌توان مردمی را تصور کرد که از این چشم‌اندازهای مبارک دل‌زده شوند تصریح کرد: دل‌زدگی‌ها با روی گردانی مسوولان از ارزش‌های دینی به وجود آمده است.

هاشمی‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به دیدار ائمه جمعه شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند، فرمانداران سه شهرستان و نماینده مردم در این حوزه انتخابیه با وزیر راه و شهرسازی در دی‌ماه ۹۷ صورت گرفت خاطرنشان کرد: امید است وزیر راه و شهرسازی به وعده‌های خود در خصوص دو بانده شدن و تکمیل جاده فیروزآباد _کوار _ شیراز با این شهرستان همکاری تا شاهد تلفات جانی در این مسیر نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار