سرمربی تیم‌های منتخب اسلحه سابر یزد:

توجه به پشتوانه‌سازی نقش مهمی در قهرمانی تیم يزد داشت

سرمربی تیم‌های منتخب اسلحه سابر یزد گفت: توجه اصولی به پشتوانه‌سازی و ظرفیت‌سنجی توام با برنامه‌ریزی دقیق نقش مهمی در قهرمانی تیم شمشیربازی نوجوانان استان یزد در کشور داشت.
کد خبر: ۷۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 05 August 2015
به گزارش تابناک یزد"حمید رضا شیر" در اين باره افزود: تیم شمشیربازی استان یزد با ترکیب ورزشکاران مستعد و با انگیزه در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بود و با اقتدار تمام و با ارائه بازی‌های تکنیکی، با شکست رقبای خود مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وي گفت: نوجوانان از پشتوانه‌های اصلی و سرمایه‌های شمشیربازی کشور هستند و با سرمایه‌گذاری اصولی در این رده سنی در کنار عنایت به امر آموزش و برگزاری دوره‌های مستمر آموزشی می‌توان ارتقاي سطح آمادگی ورزشکاران به طور خاص مورد توجه قرار داد.

وي ادامه داد: ما با طرح‌های استعدادیابی و توجه ویژه به مسیر قهرمانی توانستیم مزد زحمات و تلاش بی‌وقفه  اعضای هیات را با کسب مقام قهرمانی بدهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور در خصوص وضعیت شمشیربازی کشور نيز گفت:فدراسیون با برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های نونهالان تا بزرگسالان به صورت منظم توانسته است، کمک شایانی به پیشرفت این رشته کند.

وی در این خصوص یادآور شد: برخی از استان‌ها در بحث قهرمان‌پروری و استعدادیابی بسیار عالی کارکردن که می‌توان استان‌های یزد، اردبیل، آذربایجان غربی و اصفهان را نام برد و دیگر استان‌ها نیز باید پس از الگوبرداری نسبت به این موضوع به صورت جدی قدم بردارند.

شیر در خصوص وضعیت کنونی تیم ملی جوانان، گفت: با توجه به خارج شده نفرات شاخص و با تجربه از رده سنی جوانان امسال نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد و باید به صورت جدی به تمرینات آماده‌سازی بپردازیم و برای این موضوع یک برنامه شش ماهه تمرینی به فدراسیون ارائه کردیم که امیدوارم بتوانیم به اهدافمان دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار