400 هزار قطعه مرغ آماده عرضه به بازار شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به جوجه ریزی 3 میلیون قطعه ای مرغداری های استان در سال جاری، گفت: هم اکنون 400 هزار قطعه مرغ تولیدی آماده توزیع برای بازار شب عید است.
کد خبر: ۷۲۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 04 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سام مردانی افزود: در نیمه دوم امسال بیش از 2 هزار و 500 تن گوشت سفید در استان تولید و وارد چرخه مصرف و یا ذخیره سازی شده است.
وی، با بیان اینکه جوجه ریزی در 204 واحد مرغداری گوشتی این استان انجام شده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، برای تامین گوشت مرغ تا پایان سال هیچ محدودیتی وجود ندارد.
معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مصرف روزانه گوشت سفید در این استان 50 تن است، افزود: مازاد تولید به استانهای همجوار ارسال می شود.
مردانی، از تامین بخش عمده ای از گوشت قرمز استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با تامین گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی مورد نیاز استان، تعادل در قیمت گوشت قرمز برقرار می شود.
چهارمحال وبختیاری با داشتن بیش از دو میلیون و500 هزار راس دام سبک و بیش از 70 هزار راس دام سنگین به عنوان یکی از قطب دامپروری کشور به حساب می آید.
چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با بیش از 947 هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار