تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی استاندار فارس ادامه داد: البته برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.
او اظهار داشت: حضور مدیران در این جلسات ملاقات های مردمی باعث می شود که وقت مردم کمتر در راهروهای ادارات و دستگاه ها تلف شود و یا پاسخ های مبهم به آنها داده نشود.
استاندار فارس افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز نیز تقاضای بیش از 70 مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست ها صادر شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس هم گفت: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به 38 درصد پاسخ مثبت، 33 درصد پاسخ منفی وبه 17 درصد مشاوره داده شد و 12 درصد نیز در دست اقدام است.
دارا کیانی افزود: بررسی ها نشان داد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است.