مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل استان فارس رفع شود

استاندار فارس در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار رفع مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل استان شد.
کد خبر: ۷۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عنایت‌الله رحیمی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت که با هدف رفع مشکلات حوزه‌های صنعت، معادن و تجارت استان انجام شد، با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن شعار رونق تولید در سال جاری، به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانه جات فعال در استان پرداخت و در خصوص موضوعاتی از جمله تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی استان، همچون شرکت تولیدی لاستیک دنا رایزنی کرد.

رسیدگی به مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی فعال در حوزه صادرات در استان فارس از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.
وی، همچنین رفع مشکلات واحد‌های نیمه تعطیل و بازگرداندن واحد‌های تعطیل شده به چرخه تولید را از گام‌های موثر در ایجاد اشتغال و حفظ فرصت‌های شغلی موجود برشمرد و با اشاره به اقداماتی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شده است بر لزوم رفع بعضی مشکلات و موانع در سطح ملی تاکید کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم نیازمند آماده سازی بستر‌های سرمایه گذاری است، در خصوص اهداف ترسیم شده استان و مسائل پیش روی سرمایه گذاری با وزیر صمت به گفتگو نشست.

مشکلات کارخانجات لوله‌های Grp، صدورخدمات فنی مهندسی و پیمانکار، استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل‌های صنعتی و معدنی استان و چگونگی نظارت بربازار از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این دیدار به بررسی آن‌ها پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار