اگر موشکی زده شد موشک در جواب موشک خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد

امام‌جمعه لامرد:جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همیشه مقاومت کرده، اما اگر موشکی زده شد موشک در جواب موشک خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 07 June 2019

تابناک فارس به قنل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد بابیان اینکه در دنیای امروز باید جزو برنده‌ها باشیم نه بازنده‌ها، اظهار داشت: آن چیزی که از تاریخ سراغ داریم همیشه ثمره مقاومت پیروزی بوده و سازش شکست خورده است.

وی افزود: در زمان امام علی (ع) و در جریان صفین یک سازش را به امام تحمیل کردند و چه هزینه‌هایی که بابت این سازش تحمیل نشد.

امام‌جمعه لامرد گفت: اگر مردم زمان امام حسن (ع) هم اهل مقاومت و ایستادگی بودند قطعاً کربلایی رقم نمی‌خورد.

حسین زاده ادامه داد: سازش پرهزینه خواهد بود و این در حالی است که برخی‌ها هنوز معنا و مفهوم مذاکره را نیز نمی‌دانند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فروش تجهیزات نظامی آمریکا به عربستان سعودی تصریح کرد: آمریکا میلیاردها دلار تجهیزات نظامی به عربستان فروخته است اما طبق آمارها در همین عربستان سعودی ۶۷ درصد فقیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همیشه مقاومت کرده، اما اگر موشکی زده شد موشک در جواب موشک خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

حسین‌زاده بیان داشت: امروز به برکت همین مقاومت، جبهه ضد استکباری جهانی شده است و آمریکایی‌ها نتیجه مقاومت را دیدند و عقب‌نشینی کردند.

وی اضافه کرد: مرتب دم از مذاکره با ایران می‌زنند اما دروغ می‌گویند و در آینده نه‌چندان دور شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

امام‌جمعه لامرد در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز فصل گرمی هوا در لامرد تصریح کرد: اگر دمای کولرها روی ۲۴ درجه گذاشته شود، ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود و این اقدام باعث جلوگیری از قطعی برق در فصل تابستان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار