تاکید شهرداری بر رویکرد پیشگیرانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

قائم مقام شهرداری کرمانشاه در جلسه ارزیابی ظرفیت‌ها و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه بر تغییر رویکرد واکنشی و عملیاتی به رویکرد پیشگیرانه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 04 July 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک، مهندس عیدی گفت:یکی از اصلی‌ترین اهداف و استراتژی‌های سازمان باید مبتنی بر رعایت نظم و انضباط کاری باشد.

وی افزود: هرچه سریعتر مسئولین سازمان بر تکمیل آمار مناطق پرخطر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و از طرفی دیگر زمینه سازی برای همگانی کردن آموزش آتش نشانی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در بین اقشار جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

مهندس عیدی به سه اصل پیشگیری، آمادگی و مقابله که ارکان اساسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در عرصه خدمات به جامعه شهروندی در شرایط عادی، غیرعادی و اضطراری می‌باشند اشاره کرد و بیان داشت: رویکرد آتش نشانی باید از واکنشی، مقابله‌ای و عملیاتی به رویکرد پیشگیرانه تغییر کند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندی می‌تواند گام‌های مهم در راستای بهبود عملکرد خدمات سازمان در عرصه مدیریت شهری برای شهروندان کرمانشاهی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار