مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی ایلام؛

مالکین خودرو ها نسبت به پیگیری وضعیت کارت سوخت خود اقدام کنند/20 مرداد سوختگیری با ارائه کارت سوخت اختصاصي خودرو امکان پذیر است

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی ایلام گفت: مالکین محترم وسایل نقلیه بنزين سوز هرچه زودتر نسبت به پیگیری وضعیت کارت سوخت اقدام نمایند.
کد خبر: ۷۶۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 23 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ چاغروندی با اعلام این خبر اظهار داشت : چنانچه مالکین عزیز تا كنون براي تهيه و يا تعويض و يا بروزآوري رمز كارت(در صورت فراموشی رمز) اقدام ننموده‌اند در فرصت باقي مانده مشكلات مربوطه را رفع و رجوع کنند تا در اجراي طرح ساماندهي و بهينه مصرف كردن بنزين كه از بيستم مردادماه در سراسر كشور اجراء مي شود دچار مشكل نشوند .

وی افزود: از بیستم مرداد ماه سوختگیری در جایگاه های عرضه سوخت فقط با ارائه کارت سوخت اختصاصي خودرو امکان پذیر است

چاغروندی یادآورشد:  عرضه سوخت تنها بمدت زمان كوتاهي از طريق كارت جايگاهدار عرضه سوخت امكانپذير خواهد بود از همین رو از رانندگان محترم درخواست می شود هرچه سریعتر براي تهیه و دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

وی در خصوص مالکینی كه رمز كارت خود را فراموش كرده اند گفت : این افراد ميتوانند به واحد سامانه هوشمند سوخت اين شركت در ايلام و ساير شهرستان ها مراجعه فرمايند.

وی هدف از اجراي اين طرح را مصرف بهينه سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت بیان کرد و بیان داشت: این موضوع هيچ ارتباطي با چند نرخي كردن و يا سهميه بندي بنزين ندارد .

چاغروندی در پایان از اصحاب رسانه خصوصاً رسانه ها و كانال هاي فضاي مجازي كه با ارتباط مؤثر و تأثير گذار خود بعنوان امين و دلسوز مخاطبين جايگاه خود را تثبيت كرده‌اند قدردانی کرده و از آنان خواست که شرکت پخش را در اجرای این طرح یاری کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار