با 5 رأی موافق اعضای شورای شهر

شهردار مریوان عزل شد

رئیس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: شهردار این شهر با 5 رای موافق و ۲ رای مخالف اعضای شورای اسلامی شهر، از سمت خود عزل شد.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 16 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، امید درخشانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پنجمین جلسه طرح استیضاح شهردار مریوان عصر دیروز با حضور همه اعضای شورای شهر در ساختمان شورا برگزار شد.

وی گفت: در چهار جلسه قبلی برای عزل شهردار طرح استیضاح رای نیاورده بود اما در این جلسه با 5 رأی موافق و ۲ رای مخالف، جمال شریفی از سمت شهردار مریوان عزل شد.

رئیس شورای شهر مریوان تصریح کرد: سیروان ویسی معاون عمرانی شهرداری مریوان که از نیروهای باسابقه و کاردان است تا انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی گفت: پیش از این، از بین 7 عضو شورای شهر مریوان، 3 نفر موافق و 4 عضو شورا نیز مخالف عملکرد شهردار بودند که در ماه گذشته با سلب عضویت سروه شهبازی (عضو موافق شهردار) و آمدن لقا سلیمی به عنوان عضو جدید شورای شهر و پیوستن به جمع طیف اکثریت شورا،  اکثریت اعضا به برکناری و عزل شهردار رأی دادند.

جمال شریفی شهردار سابق کانی‌دینار در شهرستان مریوان، شهریور ۹۶ به عنوان شهردار مریوان انتخاب شد و ۲۴ مرداد ۹۸ نیز پس از حدود ۲۳ ماه از سمت خود برکنار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار