نخستین مسابقات کشوری رالی خودروهای سنگین در البرز برگزار شد

نخستین دوره مسابقات کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین به میزبانی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 17 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز  گفت: نخستین دوره مسابقات چند جانبه کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین «جام‌کرامت رانندگان» شامگاه جمعه ۲۵ مرداد ماه به میزبانی استان البرز و با همکاری پلیس راهور البرز و پلیس راه کرج - قزوین برگزار شد.

اردشیر درویشی بیان کرد: این مسابقات در سه کلاس آقایان، خانوادگی و کامیون های ۱۰ چرخ و با شرکت بیش از ۶۰ نفر از ۱۷ استان کشور برگزار شد و رانندگان‌ مسافت ۱۰۰ کیلومتری از میدان استاندارد کرج، بلوار کامیونداران تا منطقه سهیلیه هشتگرد را طی مسیر کردند.

درویشی با بیان اینکه این گونه مسابقات در دو کشور آمریکا و روسیه برگزار می شود افزود: برگزاری این مسابقات گام موثری در توسعه همگانی ورزش اتومبیلرانی خواهد بود بنابراین این مسابقه با توجه به اهمیت ایمنی در جاده ها و به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و با محوریت «صحیح برانیم» برگزار شد.

وی توضیح داد: در این دوره از رقابت ها در هر کلاس از ۶ نفر برگزیده تقدیر به عمل آمد و به پیشکسوت ترین راننده و زیبا ترین خودرو لوح تقدیر و کاپ اهدا شد و مسابقه با اهدای کاپ اخلاق به بااخلاق ترین راننده به کار خود پایان داد.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز ادامه داد: با توجه به اهمیت گسترش ورزش در کانون خانواده مسابقات رالی خانوادگی، به عنوان یک رقابت ورزشی مهیج و مفرح در کنار خانواده می تواند زمینه مناسبی برای ایجاد پویایی و نشاط در کانون خانواده باشد لذا تلاش می کنیم مهر ماه سال جاری دومین مرحله این مسابقات را در استان البرز برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار