استاندارمرکزی

انتقال فرهنگ ايثار و شهادت تكليفي مهم در گام دوم انقلاب اسلامي است

استاندار در اجلاسيه پيشكسوتان جهاد و شهادت نيروهاي مسلح استان: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت تكليفي مهم در گام دوم انقلاب اسلامي است
کد خبر: ۷۷۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 27 August 2019

انتقال فرهنگ ايثار و شهادت  تكليفي مهم در گام دوم انقلاب اسلامي است

به گزارش تابناک مرکزی - آقازاده استاندار مرکزی در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیرو‌های مسلح استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای بسط ارزش‌های دینی و انقلابی، تکلیفی مهم در گام دوم انقلاب اسلامی است.
آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده رویکرد محوری در کنگره نقش امام راحل  در دفاع مقدس و ۶ هزار  و ۲۰۰ شهید است.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی نکات وزینی را به عنوان سرفصل‌های اجرایی گام دوم  انقلاب تعیین کرده است که در این راستا حجت بر همگان معلوم است و هر بخش و جریانی باید به سهم خود برای انتقال پیام نظام اسلامی بکوشد.

وی اظهارداشت: ایثارگران و شهدا پیام مهمی را به نام ایران اسلامی مخابره کردند و  بخشی از تاریخ معاصر انقلاب اسلامی را با خود همراه دارند.

استاندار مرکزی گفت: فرزندان و نسل‌های بعدی فداکاری و حماسه سازی را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

آقازاده افزود: تلاش نیرو‌های انقلابی نتیجه داده و ایران اسلامی در همه حوزه‌های سرآمد  است و حرف برای گفتن دارد.

وی اظهارداشت:  ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته است و با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و در دهه پنجم از حیات پربرکت نظام اسلامی پباید فصل نویی از پیشرفت‌ها را رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار