دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن را ندارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن را به غیر ندارند و در صورت احراز واگذاری کارت، وزارت صمت می تواند نسبت به تعلیق و یا ابطال کارت اقدام کند.
کد خبر: ۷۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 14 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر اینکه دارنده کارت بازرگانی، تمام مسؤولیت های ناشی از صدور و نگهداری آن را بر عهده دارند، گفت: ممکن است افراد سودجو برای فرار از برخی مسؤولیت ها همچون مسائل مالیاتی با تطمیع دارندگان کارت های بازرگانی، اقدام به تجارت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اذعان کرد: واگذاری کارت بازرگانی به دیگران و استفاده از کارت دیگران برای انجام مراودات تجاری، عواقب حقوقی و قضائی به دنبال دارد.

ربیعی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در راستای صدور کارت بازرگانی تصریح کرد: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن را به غیر ندارند و در صورت احراز واگذاری کارت، وزارت صمت می تواند نسبت به تعلیق و یا ابطال کارت اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز توصیه کرد: فعالان اقتصادی مراقب کارت های بازرگانی خود باشند و کارت را به هیچ وجه به افراد غیر واگذار کرده و همچنین از کارت دیگران نیز برای امور بازرگانی خود استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار