معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان؛

زلزله محرومیت مسجد سلیمان را نمایان کرد/کار تعمیر 2200 واحد مسکونی در مسجدسلیمان آغاز شده است

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: زلزله مسجدسلیمان موجب نمایان کردن محرومیت های شدید مسجد سلیمان به مسئولان استانی و کشوری شد.
کد خبر: ۷۹۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 28 October 2019

کیامرث حاجی زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان با بیان این که استان خوزستان در سه سال اخیر در بحران مدیریت شده است و از استان کثیر البحران به دائم البحران تبدیل شده است توضیح داد: شهرستان مسجد سلیمان یکی از شهرستان‌های محروم استان است، در زلزله اخیر در ساعات اولیه هم در محل وقوع کانون زلزله و مناطق تخریب شده و هم در نقاط در معرض تخریب و بیمارستان برای بازدید از مصدومان حاضر شدیم.

به گزارش"تابناک" وی بیان کرد : در حدود 10 هزار و 500 واحد مسکونی تعمیری و یک هزار و 437 واحد مسکونی احداثی نیز ارزیابی شده است که تاکنون 2 هزار و 200 عملیات تعمیری آغاز شده است.

وی گفت: بانکهای تجارت و ملی نیز هر کدام به ترتیب 182 و 110قرارداد را منعقد کرده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به خدماتی که مسجدسلیمان در طول تاریخ با پیدایش نفت و در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس داشته گفت: مسجدسلیمان از جمله شهرهایی است که پس از دزفول نیز حملات موشکی بسیاری را تجربه کرده است.

حاجی زاده اظهار داشت: زلزله مسجد سلیمان موجب شد تا محرومیت مسجد سلیمان برای مسئولین استانی و کشوری نمایان شود.

وی با اشاره به این که در مناطق محروم مسجدسلیمان مشکلات عدیده ای داریم که باید توجه بیشتری به آن ها صورت گیرد افزود: خدمات بنیاد مسکن پس از زلزله و سیل در استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم با رفع مشکلات مسکن مردم مسجدسلیمان نیز با قدرت در کنار مردم خوزستان به مسجد سلیمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار