در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی

اشتغال‌زایی پایدار مهمترین رسالت حلقه مدیریتی در استان مرکزی است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با دید مثبت و خلاقانه در راستای اشتغال‌زایی و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارندو زمینه‌های امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند
کد خبر: ۷۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 30 October 2019

اشتغال‌زایی پایدار مهمترین رسالت حلقه مدیریتی در استان مرکزی است

وی ادامه داد: فرهنگ صرفه‌جویی و حذف هزینه‌های غیرضروری باید ابتدا در نهادهای دولتی نهادینه شود و پس از آن به لایه‌های مختلف جامعه بسط یابد چرا که هیچ ملتی با ریخت‌وپاش و اشرافی‌گری به توسعه پایدار دست پیدا نکرده و تمام ظرفیت مالی کشور باید در راستای رونق تولید، صادرات و در نهایت اشتغال پایدار هزینه شود.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: توسعه فراگیر و تعالی اقتصاد و اشتغال کشور در گرو رونق تولید و اصلاح الگوی مصرف به‌خصوص در بخش انرژی است که این مهم باید از سوی مدیران کارآزموده و با تدبیر در جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود هزینه نیروهای مسلح و آموزش کشور در سال آینده بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده در صورتی که تمام مالیات دریافتی در همان سال از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تجاوز نمی‌کند و با توجه به شرایط فروش نفت، تنها راه نجات کشور از شرایط موجود هدایت منابع ملی به سمت و سوی رونق تولید، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه‌های غیرضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است و تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی جاری باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند و به‌صورت شبانه‌روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

وی اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت های دانش‌بنیان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با مطالعات کاربردی، خوراک تولیدی واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص ناآرامی‌های عراق و لبنان نیز گفت: ردپای اسرائیل و آمریکای جنایتکار در تمامی ناآرامی‌های این کشورها مشاهده می‌شود و مردم به‌خصوص جوانان عراقی و لبنانی باید نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار باشند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک‌بار در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار