علیرضا آشناگر:

ورود هر گردشگر زمینه‌ساز ایجاد ۸ فرصت شغلی است

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: استان سمنان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با رونق گردشگری ارزآوری کند.
کد خبر: ۷۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 07 November 2019

استاندار سمنان در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی ایل سنگسر در مهدی‌شهر با بیان اینکه صنعت گردشگری ارزان، پربازده و پاک به شمار می‌رود گفت: گردشگری، بعد از صنعت نفت و خودرو سودآورترین صنعت شناخته‌شده است و کشور‌های توسعه یافته از این ظرفیت به منظور درآمدزایی به خوبی استفاده کردند و استان سمنان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با رونق گردشگری ارزآوری کند.

او همچنین افزود: لازمه و پایه توسعه گردشگری داشتن اقلیم زیبا و متنوع و آئین و سنت‌های متفاوت و پیشنیه فرهنگی و هنری در هر منطقه است.

تصویر مرتبط

 استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در زمینه‌های مختلف، مستعد گردشگری است افزود: تنوع اقلیمی، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و ... ازجمله ظرفیت‌هایی که می‌بایست به آن توجه شود.

علیرضا آشناگر در پایان با بیان اینکه ورود هر گردشگر زمینه‌ساز ایجاد هشت فرصت شغلی است گفت: آثار تاریخی متنوع و فراوانی در سطح کشور وجود دارد که می‌بایست از این سرمایه عظیم برای تولید ثروت در کشور استفاده بیشتری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار