توسط هلال احمر اصفهان

بیش از هزار حادثه‌دیده در اصفهان خدمات امدادی دریافت کردند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در آبان‌ماه سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از یک هزار و ۷۶۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 24 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علی محمدهاشمی گفت: در طول یک ماه گذشته، پوشش امدادی ۳۶۴ حادثه از سوی امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی گفت: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به یک هزار و  ۶۳ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از این تعداد، ۷۶ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۲۴۴  نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. محمد هاشمی گفت: برای امدادرسانی به این حوادث، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۴۹۹ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری ۳۴۴ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده اند.

وی گفت: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۴۱ مورد، حوادث جاده ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۹دقیقه در محل حادثه حضور یافته اند. سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می شود ضمن رعایت نکات ایمنی به ویژه با توجه به فرارسیدن سرما و بارش نزولات جوی، در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار