ورود دلار به کانال ۱۳۰۰۰ تومان

در چهارمین روز کاری هفته دلار در بازار آزاد مقاومت روانی ۱۳۰۰۰ تومان را شکست و هم اکنون ۱۳۰۵۰ تومان قیمت دارد.
کد خبر: ۸۰۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 17 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت دلار و یورو را افزایش دادند به طوری که قیمت خرید و فروش دلار ۱۰۰ تومان افزایش و قیمت خرید و فروش یورو ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. بر این اساس قیمت فروش دلار در صرافی‌ها ۱۲۸۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۲۷۰۰ تومان تعیین شد. همچنین قیمت فروش یورو نیز با این افزایش‌ها ۱۴۱۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۴۰۰۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما این افزایش‌ها شدیدتر بود به طوری که هر دلار آمریکا با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۱۳۰۵۰ تومان قیمت دارد. یورو نیز از این افزایش‌ها بی بهره نماند و امروز افزایش ۳۰۰ تومانی را تجربه کرد به نحوی که هم اکنون ۱۴۴۵۰ تومان قیمت دارد.

در بازار طلای داخلی هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش محسوس نسبت به روز گذشته خود را به قیمت ۱۹۷۶۰۰۰ تومان رساند.به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۴۵۶۰۰۰ تومان قیمت دارد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با افزایشی جزیی هم اکنون ۴۴۷۵۰۰۰ تومان قیمت دارد. هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش ۴۴۵۹۰۰۰ تومان قیمت خورد. نیم سکه و ربع سکه افزایش مشابه ۱۰۰۰۰ تومانی را تجربه کردند به نحوی که امروز نیم سکه ۲۳۵۹۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۴۶۰۰۰۰ تومان قیمت داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار