خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید

مراسم عزاداری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سرهنگ خان بابایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج ادارات استان، مسئولین استانی و کارکنان بنیاد در نمازخانه بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 05 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران علی‌الخصوص سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای سنگین و سخت برای تمام ملت ایران است که به دست آمریکایی‌ها یعنی خبیث‌ترین تفکر و اندیشه‌ای که امروز به دنبال زوال ثروت، فرهنگ و اعتقادات مردم دنیا هستند حاصل شد.
وی افزود: مطمئناً این حادثه برای آمریکایی‌ها نتیجه‌ای را که به دنبالش بودند نخواهد نداشت، تمام سازمان‌هایی که مخالف جریان انقلاب هستند به دنبال ترور سردار سلیمانی بودند و می‌خواستند جریان مقاومت را از کار بیاندازند، شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و به حمدالله در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید تصریح کرد: خون سردار سلیمانی جریانی را به حرکت درخواهد آورد و سبب ایجاد انگیزه در جوانان خواهد که این نشان از اخلاص و نیت پاک سردار سلیمانی دارد.
رستمیان گفت: ما در طول تاریخ از رحلت پیامبر تا به امروز بزرگانی را برای احیای ارزش‌های اسلامی تقدیم کرده‌ایم، ما امروز داعیه‌دار جریان فرهنگ اسلام و عاشورا بوده و برای تحقق آن بزرگانی همچون سردار سلیمانی‌ها را هدیه داده‌ایم تا این جریان باقی بماند، حرکت در مسیر ارزش‌های نظام اسلامی هزینه دارد و ما باید بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.
وی در پایان به ولایت مداری ملت ایران به‌عنوان یک تکلیف اشاره کرد و تأکید کرد: ما در مملکت رهبری فرزانه و باتدبیر داریم که فراتر از نگاه ما نگاه کرده و تصمیم می‌گیرد، همه مردم ایران باید تدبیر رهبر انقلاب را سرلوح قرار داده و گوش‌به‌فرمان این عزیز در مسیر شهدا قدم بردارند، امیدواریم به برکت خون سردار سلیمانی تمام ملت‌های مظلوم جهان از زیر ظلم و ستم استبداد ظالمین نجات پیدا کنند.
شایان‌ذکر است مداحی حاج محمد عطا الهی، خاطره گویی هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی از برنامه‌های این عزاداری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار