برف مدارس شهرهای اردبیل را تعطیل کرد

کد خبر: ۸۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 17 February 2020

روابط عمومی آموزش و پروش اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در اردبیل و نمین مدارس مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه دور اول ، مدارس استثنایی و تمام مقاطع تحصیلی روستایی و در گرمی ، انگوت ، ارشق ،کوثر و هیر تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین در خلخال ، شاهرود ، نیر و سرعین مدارس پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دور اول و در مشگین‌شهر پیش‌دبستانی ، ابتدایی و تمام مقاطع تحصیلی روستایی و نیز در خورش‌رستم پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل می‌باشد.

بر اساس این اطلاعیه در لاهرود پیش‌دبستانی به علت بارش برف تعطیل است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز از تداوم بارش برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی و مناطق شمالی این استان خبر داده و از رانندگان خواست تا در گذر از این راه‌ها زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم پیش‌بینی کرده که بارش برف و حاکمیت هوای سرد زمستانی تا اوایل وقت روز جمعه دوم اسفندماه در اغلب مناطق استان ماندگار خواهد بود.

این اداره کل یخبندان و لغزندگی جاده‌ها ،کاهش دید افقی ، اختلال در تردد در جاده‌ها ، کولاک برف در جاده‌ها ، احتمال اختلال در عملیات پروازها و اختلال در امدادرسانی را از اثرات مخاطره‌ای سامانه بارشی در استان اردبیل اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار