موج جدید برف خلخال را فراگرفت

بارش برف همراه با کولاک با ورود سامانه جدید بارشی به منطقه خلخال از صبح روز دوشنبه آغاز و موجب کندی تردد خودروها در راه‌های ارتباطی این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 17 February 2020
 
موج جدید برف و سرما خلخال را فراگرفت

 

معروف خسروی ،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هر لحظه بر شدت بارش برف افزوده می‌شود اما با تلاش راهداران غیر از راه خلخال - پونل در استان گیلان که از پاییز امسال مسدود شده ،سایر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی منطقه باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

او با بیان اینکه راه مسدود شده از برف خلخال - اسالم با تلاش راهداران ۲ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خلخال و تالش گیلان پس از ۶ روز از عصر دیروز باز و تردد خودروها از سر گرفته شده ، افزود: بارش برف توام با کولاک شدید در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم نیز همچنان ادامه داشته و محدودیت دید ناشی از کولاک برف موجب کندی در تردد خودروها در این جاده شده است.

خسروی با اشاره به ادامه بارش برف و افزایش شدت کولاک در طول روز به همه رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند توصیه کرد که زنجیرچرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.

فرامرز فرض‌الله‌پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از آغاز موج جدیدی از  برف  در این شهر خبر داد و گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان با کولاک شدید تا روز ظهر سه‌شنبه هفته جاری ادامه داشته و پس از ۲ روز توقف از بامداد پنجشنبه با ورود سامانه جدیدی بارش برف با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی اظهارداشت: بارش برف در خلخال و مناطق تابعه  این شهرستان از شامگاه روز گذشته آغاز و با وزش باد توام با کولاک در مناطق مرتفع و کوهستانی همراه است.

سخاوت بیرامی ،مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز از تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و همچنین دوره اول متوسطه در نوبت بعد اظهر در این منطقه خبر داد.

بارش موج جدیدی از برف همراه با کولاک و در حالی که هنوز بسیاری از کوچه‌های خلخال انباشته از برف سنگین هفته گذشته است، مشکلات تردد را دوچندان کرده است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار