فرمانده سپاه تنگستان:

بازسازی واقعه غدیر با تلاش 200 نفر در تنگستان

فرمانده سپاه تنگستان از بازسازی واقعه بزرگ غدیر همزمان با این عید سعید توسط هنرمندان بسیجی و هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 25 August 2015
محمدعلی ملاکی امروز در تنگستان گفت: واقعه غدیر یکی از وقایع بزرگ تاریخ جهان اسلام است که باید نسل به نسل با آن آشنا شوند و فرهنگ و تمدن اسلام با نشر این حوادث بزرگ منتقل خواهد شد.

وی گفت: دهم مهرماه مصادف با عید سعید غدیر خم است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی در سطح شهر اهرم این نمایش فرهنگی ـ معنوی و هنری بسیج باشکوه هرچه‌ تمام‌تر و بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

ملاکی خاطرنشان کرد: در اجرای این کار بزرگ فرهنگی بیش از 200 بسیجی علاقه‌مند حضور خواهند داشت و نتیجه تلاش و همت آن‌ها در صداوسیمای مرکز بوشهر انعکاس می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان برگزاری این نمایش را گامی در جهت معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی دانست و افزود:  ادارات و نهادهای شهرستان و سپاه ناحیه تنگستان همکاری و هماهنگی خوبی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش به عمل آوردند.

وی با اشاره به اهمیت غدیر گفت: باید جایگاه واقعی و گمشده غدیر در زندگی‌مان را پیدا کنیم، چراکه این حادثه بزرگ سابقه تاریخی و سرآغاز مکتب فکری تشییع بوده و اهمیتی فراگیر و همیشگی دارد.

ملاکی افزود: پیامبر رحمت در روز غدیر برای چندمین‌بار نخستین وصی و جانشین خود را به مردم معرفی کرده و از آنها بر این امر مهم بیعت گرفتند و مطمئناً این دلیلی خواهد بود که اعتقاد و باور به غدیر از همه باورها مهم‌تر و اساسی‌تر و روز اعلان رسمی آن از همه اعیاد فرخنده‌تر و بزرگ‌تر و جاودانه‌تر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار