پیش بینی ۳۰ تا ۵۰ میلی متر باران در استان قزوین

کارشناس هواشناسی از پیش بینی بارش ۳۰ تا ۵۰ میلی متری برای امروز در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 25 February 2020

پیش بینی ۳۰ تا ۵۰ میلی متر باران در استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،بهروزی،کارشناس هواشناسی استان گفت: در حال حاضر بارش‌ها در استان قزوین آغاز شده و با فعالیت سامانه بارشی برای امروز ۳۰ تا ۵۰ میلی متر بارش باران پیش بینی شده است.
بهروزی افزود: برای فردا هم ۱۵ تا ۳۰ میلی متر بارش باران را خواهیم داشت.
او با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا فردا ظهر در استان مستقر است، افزود: امروز شاهد بارش باران و فردا با وزش باد‌های شمالی و کاهش دما، بارش برف و در برخی از مناطق پدیده کولاک را خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی افزود: در این مدت با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر عمومی، شهری و مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در بیشتر مناطق کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.
بهروزی با اشاره به اینکه در این مدت بارش قابل ملاحظه‌ای را به ویژه در نیمه شمالی خواهیم داشت، از مردم خواست: در این مدت از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.
کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: برای فردا به ویژه در طول روز با توجه به بارش باران و برف دمای اکثر مناطق استان کاهش محسوسی خواهد داشت.
بهروزی گفت: فردا دمای بیشینه هوای شهر قزوین به ۴ تا ۵ و دمای کمینه آن به منفی ۴ درجه برسد.
او درادامه گفت: بامداد امروز، مردم شهر آبیک و آوج دمای ۵ درجه را تجربه کردند و در گرمترین ساعات روز بیشترین دما با ۲۱ درجه بالای صفر در شهر رازمیان گزارش شده است.
به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۸ تا ۱۷ درجه ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار