خیرین قمی پای کار مقابله با بیماری کرونا

مسوول قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) گفت: هر جا در بیمارستان‌های قم نیاز به پشتیبانی باشد، قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) پای کار است.
کد خبر: ۸۳۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸ 15 March 2020

به گزارش تابناک قم، محمود پارچه باف در جلسه ستاد طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: این قرارگاه مردمی برای مبارزه با کرونا در قم تاسیس شد و قرارگاه دارای پنج کمیته رسانه، پیشگیری و درمان، فرهنگی و اجتماعی و سلامت معنوی، جذب و ساماندهی محلات و جذب خیرین و پشتیبانی است.

وی ادامه داد: مردم استان قم پیش از این در ابتدای سال در قالب یک قرارگاه مردمی حدود سه میلیارد تومان به سیل زدگان استان لرستان کمک کردند و با این کمک 105 واحد مسکونی از صفر تا صد در مناطق سیل زده بنا شد که بخشی از این واحد را تحویل سیل زدگان دادیم و بخشی نیز دارای پیشرفت فیزیکی 60 تا 80 درصد است.

مسوول قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) افزود: گلریزانی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در استان در فضای مجازی در حال انجام است، نگرانی در زمینه تامین هزینه‌ها برای این کار نداریم و مردم قم از کارهای خیر استقبال می کنند.

پارچه باف با اشاره به کمک خیرین به دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: کمبودهای بیمارستان‌های قم از لحاظ تغذیه را رفع کردیم و پشتیبانی برای تامین پذیرایی میان وعده را برای بیماران و پرسنل بیمارستان‌های استان داریم، هر جا در بیمارستان‌های قم نیاز به پشتیبانی باشد، قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) پای کار است.

وی ادامه داد: نمایندگان دادستانی، استانداری، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و نمایندگان مجلس در جلسات قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) حضور دارند، خطر کرونا جدی است و مبارزه با این ویروس منحوس نیاز به عزم همگانی دارد.

مسوول قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) افزود: این قرارگاه تامین نیمی از هزینه خرید یک دستگاه رادیوتراپی به ارزش 12 میلیارد تومان را به شرط استقرار در قم پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای کمک به خانواده‌های مستضعفی که در شهر قم به دنبال وضعیت پیش آمده برای کسب‌وکارها دچار مشکل شدند، داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار