فرمانده پایگاه بسیج سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

در جلسه ای با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، فرمانده پایگاه بسیج این سازمان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 10 June 2020
فرمانده پایگاه بسیج سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان معرفی شد.
به گزارش تابناک سمنان: در جلسه‌ای با حضور دکتر تشنه دل سرپرست سازمان صمت استان، معاونین و اعضای شورای بسیج سازمان و فرمانده حوزه بسیج مرکزی ادارات کل استان، فرمانده پایگاه بسیج حضرت ثامن الائمه (ع.) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

در این نشست اسدالله صفری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج سازمان معارفه و از زحمات برادر بسیجی جعفر زیاری فرمانده پیشین پایگاه بسیج سازمان تشکر و قدردانی شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مساعی ارزشمند آقای جعفر زیاری، برای فرمانده جدید پایگاه بسیج سازمان آرزوی موفقیت نمود و تاکید کرد: ارتباط بدنی سازمان با بسیج باید تقویت شود و بسیج باید در همه فعالیت و برنامه‌ها و اقدامات مردمی حضور پررنگ داشته باشد.

علی تشنه دل تلاش مخلصانه و بی منت را بهترین واژه برای بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج یک نوع پدافند غیرعامل است و در هر پایگاه و سیستمی بسیج باید رنگ و بوی آن سیستم را داشته باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: بسیج نقشی بی بدیل و اثرگذار در جامعه و مدیریت و کنترل بحران دارد که در تمامی بحران‌ها و اتفاقات در خط مقدم حضور داشته است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به حضور پررنگ آن‌ها در مقابله با کرونا و سیل اشاره کرد و بسیج آئینه تمام نمای یک جامعه و نظام می‌باشد و بسیجی فردی متعهد و پای بند به نظام است که بیشتر از همه خدمت به مردم را لحاظ می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار