آموزش و پرورش نیازمند درآمدپایدار است

تابناک: فرماندار آران و بیدگل گفت: تمرکز و ساماندهی کمک به افراد نیازمند در آموزش و پرورش نیازمند تشکیل هر چه سریع مجمع خیرین دانش آموزی است.
کد خبر: ۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل معینی نژاد در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 93 در محل فرمانداری آران و بیدگل اظهار کرد: خیرین شهرستان همواره در رفع مشکلات عمرانی و مدرسه سازی از دولتی‌ها پیشگام بوده‌اند، لذا حضور آنها در یک مجمع دانش آموزی می‌تواند در حل مشکل دانش آموزان بی بضاعت نیز موثر باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد در آینده هر جامعه‌ای خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نیازمند درآمدی پایدار برای رفع مشکلات مادی است.

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هم اکنون فراهم کردن هزینه‌های جاری در آموزش و پرورش به یک معضل تیدیل شده و این نهاد مهم را از وظایف اصلی خود در تربیت نسلی نو و تاثیرگذار در آینده کشور دور کرده است.

همچنین مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این جلسه با اشاره به تحصیل حدود 17 هزار دانش آموز در 130 واحد آموزشی شهرستان گفت: از این تعداد بیش از دو هزار و 600 دانش آموز بی بضاعت در مدارس شهرستان وجود دارد.

محمد معدندار افزود: از این تعداد دانش آموز بی بضاعت تنها 230 دانش آموز تحت پوشش کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرار دارند و مابقی از طرق مختلف توسط آموزش و پرورش و یا نهادهای دیگر تامین هزینه می‌شوند.

وی اظهار کرد: بر برنامه ریزی انجام گرفته و با کمک‌های خیرین شهرستان امیدواریم امسال در تهیه پوشاک و لوازم ضروری معیشت دانش آموزان در شب عید مشکل خاصی نداشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار