تحویل مدال نقره "محمدرضا قیاسی" به فدراسیون کشتی

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور از تحویل مدال نقره محمدرضا قیاسی به فدراسیون کشتی برای ارسال به اتحادیه جهانی کشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 12 September 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مسعود رحمت آبادی بااشاره به گذشت دو سال از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی، اظهار کرد: در فینال این رقابت‌ها محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم برابر حریف روس شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی جهان رسید.

وی تصریح کرد: پس از گذشت چندماه از برگزاری این رقابت ها، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد نتیجه تست دوپینگ کشتی گیر روس مثبت بوده و برای همین مدال طلای این رقابت‌ها به محمدرضا قیاسی می‌رسد.

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور افزود: در این رستا پیگیری‌هایی برای گرفتن مدال طلای این آزادکار کنگاوری انجام دادیم، اما بنا به دلایلی کار به تاخیر افتاد و به نتیجه نرسید.

وی از برداشتن اولین گام‌ها برای گرفتن مدال طلای قیاسی خبرداد و گفت: اواخر هفته گذشته مدال نقره این آزادکار را به فدراسیون کشتی تحویل دادیم تا ظرف هفته جاری آن را برای اتحادیه جهانی کشتی ارسال کنند و آنها هم مدال طلای کشتی گیر ما را به ایران بفرستند.

رحمت آباد تاکید کرد: باتوجه به مکاتباتی که فدراسیون کشتی کشورمان با اتحادیه جهانی کشتی خواهد داشت، امیدواریم ظرف یک ماه آینده مدال طلای قیاسی به ایران ارسال شود و ما نیز آن را رسما به این آزادکار کنگاوری اهداء کنیم.

وی در پایان در خصوص شرایط این روزهای این کشتی گیر مدال آور کنگاوری هم گفت: محمدرضا قیاسی مدت هاست که به دلیل وجود برخی مشکلات از کشتی کناره گیری کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار