مدرک گرایی در کشور دیگر اثرگذار نیست

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:مدرک گرایی در کشور دیگر اثرگذار نیست بلکه باید مدرک در کنار تجربه و مهارت باشد و اگر این دو مؤلفه در کنار یکدیگر باشد می‌توان انتظار داشت که کشور به سمت تعالی حرکت کند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 05 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: فریدون عباسی صبح دوشنبه در شورای مهارت استان فارس بیان کرد: آموزش‌های که در مراکز علمی کشور به دانش جویان داده می‌شود دارای نقصان بسیار زیادی است و باید فکری به حال مدرک گرایی در استان‌ها و کشور کرد.

وی ادامه داد: مدرک گرایی در کشور دیگر اثرگذار نیست بلکه باید مدرک در کنار تجربه و مهارت باشد و اگر این دو مؤلفه در کنار یکدیگر باشد می‌توان انتظار داشت که کشور به سمت تعالی حرکت کند.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارس در مرکز استراتژیک کشور واقع شده است و باید از این مؤلفه در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و مهارت آموزی بهره برداری کرد و خدمات آموزش مهارتی نیز به سایر استان‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: باید تمرکز زدایی از مراکز آموزشی در تهران برداشته شود و به سایر استان‌ها نظیر فارس اعطا شده تا شاهد ایجاد ارزش افزوده در حوزه آموزش در فارس برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار