آخرین آمار کرونا در فارس تا بیست‌ و‌ سوم مهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۱۱۳ نفر رسید.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 14 October 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس، بیش از ۳۱۸ نفر از مردم این استان تحت آزمایش‌های این بیماری قرار گرفتند که تا امروز ۶۴ هزار و ۶۴۲ مورد مثبت قطعی ابتلاء شناسایی شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۵۷ هزار و ۹۷۸ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی یک هزار و ۹۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
همتی اضافه کرد: هم اکنون در استان فارس ۱۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.
 
طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان فارس هم اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) بیماری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار