امضای تفاهم نامه سه شنبه‌های شادابی

تفاهم نامه مشترک بین شرکت آب و فاضلاب، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای مدیریت بهینه مصرف آب امضا شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 27 October 2020
مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه امضای تفاهم نامه سه شنبه‌های شادابی گفت: با شیوع کرونا موضوع آموزش به بستر فضای مجازی منتقل شد و ما هم بر همین اساس تغییر راهبرد دادیم و مسئله مصرف بهینه آب را در این فضا دنبال می‌کنیم.

هاشم امینی با بیان این که در شرایط کرونا مصرف آب افزایش یافته است، افزود: براساس این تفاهم نامه در تلاش هستیم از ظرفیت شبکه شاد آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه محتوای مورد نیاز این طرح را شرکت آب و فاضلاب تهیه می‌کند، گفت: آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر سه‌شنبه این محتوا‌ها را در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.
در مراسم امروز زنگ آب نیز به صورت نمادین و با هدف فرهنگ سازی و مدیریت مصرف زده شد و همچنین از نمایندگان فعال آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در زمینه تولید محتوا برای مصرف بهینه آب تلاش کردند، تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار