پایان کلاس مربیگری شمشیربازی در اردبیل

کلاس مربیگری شمشیربازی بعد از دو روز در اردبیل به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 11 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز مدرس فدراسیون شمشیربازی در مراسم پایانی این کلاس مربیگری در اردبیل اظهار کرد: سعی کردیم با تدریس برخی موارد علمی و فنی خاص، کلاس اردبیل را بالاتر از سطح درجه سه برگزار کنیم.

صادق آرامش‌اصل تصریح کرد: این کلاس یکی از پر جمعیت‌ترین کلاس‌های مربیگری در سال‌های اخیر در سطح کشور بود و حضور 19 نفر در این دوره که برخی از آنها حتی قهرمان و ملی‌پوش هم بودند، سبب شد سطح کلاس بالاتر از سطح سه باشد و بر همین اساس هم ما سعی کردیم در برخی موارد بالاتر از نکات آموزشی سطح سه به علاقه‌مندان و حاضران در کلاس اطلاعات بدهیم.

وی با اشاره به آیتم‌های تدریس شده در این دوره گفت: آموزش صحیح اصول اولیه و ابتدایی شمشیربازی از جمله گارد، حمله و دفاع صحیح، نکات آموزشی در حین درس دادن، نحوه استعدادیابی، اصول اولیه آموزش و همچنین موارد عملی و تئوری لازم در این سطح برای نوآموزان مربیگری تدریس شد.

مدرس این دوره و مربی تیم‌های ملی کشورمان افزود: انصافاً شرکت‌کنندگان نشان دادند، علاقه‌مند به این رشته هستند و موارد آموزشی را به دقت فرا گرفتند.

آرامش اصل با تأکید بر نقش آموزش صحیح و اصولی در آینده شمشیربازی بیان کرد: اینکه یک مربی خود به خوبی و به صورت صحیح موارد را فرا گرفته و بتواند آن را به شمشیربازان نونهال و نوجوان انتقال دهد، یک اصل اساسی است و قطعاً مربی که خود درست نمی‌داند، نمی‌تواند آموزش صحیحی هم داشته باشد، بنابراین به نظر من سطح سه مربیگری به جهت آموزش و فراگیری اصول اولیه و اساسی شمشیربازی می‌تواند یک سطح بسیار مهم و تعیین‌کننده باشد.

وی از فدراسیون شمشیربازی و هیئت استان به جهت تلاش و پیگیری در برگزاری این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: امیدواریم شرکت‌کنندگان در این دوره با پیگیری دروس تدریس شده و کار و تلاش بتوانند دوره‌های تکمیلی و بالاتر را هم طی کرده و از این آموزش‌ها به صورت عملی در تربیت شمشیربازانی توانمند و خوب بهره ببرند.

مربی تیم‌های ملی کشورمان از حضور وصالی رئیس کمیته داوران فدراسیون در روز پایانی و امتحان این دوره به نمایندگی از کمیته آموزش فدراسیون تقدیر و تشکر کرد.

در روز پایانی این دوره پنج روزه علیرضا وصالی به نمایندگی از کمیته آموزش فدراسیون جهت نظارت بر کمیت و کیفیت کلاس و همچنین تست‌ها و امتحانات مربوطه به اردبیل آمد و از نزدیک بر مراحل مختلف کار نظارت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار