رفع تصرف بیش از ۱۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۱۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 05 February 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۱۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی که صبح امروز در محل سالن شهید بهشتی برگزار گردید از رفع تصرف بیش از ۱۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا افزود: پایین‌ترین میزان تصرفات اراضی ساحلی در کشور مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که ۳ درصد اراضی ساحلی مورد تصرف اشخاص و نهاد‌های دولتی است که در جلسه امروز بر رفع تصرف این اراضی تاکید گردید.

وی ادامه داد: باید به نقطه‌ای برسیم که هیچ تصرفی صورت نگیرد و برخورد قانونی لازم با آن‌ها صورت پذیرد. دستگاه قضائی در مقابل متصرفان سکوت نخواهد کرد و با افرادی که بصورت غیر قانونی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌نمایند برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در پایان اظهار داشت: دستگاه قضائی اجازه نخواهد داد حتی ذره‌ای یا متری از اراضی ملی در تصرف کسی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار