مطالبه گری با جنجال صورت نمی گیرد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در خصوص مطالبه‌گری، واقعی و نه احساسی و جنجالی عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 21 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،حسن نگین‌تاجی در نشست شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد، اظهار کرد: توصیه آیت‌الله رئیسی احترام به این مردم شریف و ولایی بود که انصافا همین طور بود و توصیه به همه همکاران همین است.
نگین تاجی گفت: خوشبختانه این موضوع را در دادگستری استان می‌بینم که ۳۶ هزار ملاقات عمومی در یک سال و چند ماه گواه همین موضوع است.
وی با اشاره به انجام ابتکار در زمینه حقوق عامه در سطح استان تصریح کرد: کارگاه مرکزی حقوق عامه در سطح استان تشکیل دادیم و نهادهای مربوطه در ذیل این قرارگاه بودند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یک سال و ۵ ماه اخیر بیش از یک هزار و ۲۴۰ از طریق این قرارگاه در محاکم استان آراء رفع تصرف داشته ایم، همچنین از بستر رودخانه های استان رفع تصرف شده است.
نگین تاجی افزود: بحث دوم در سند تحول قضایی که مورد تاکید ریاست قرار گرفته حمایت از سرمایه گذاری و تولید و مووضع اخراج کارگران بود که در استان این سیر را دیدیم که در واگذاری کارخانه به اشخاص حقوقی قانون رعایت نمی شود و بیشتر رابطه‌ها مد نظر است.
وی با بیان اینکه مطالبه‌گری روش خود را دارد، بیان کرد: مطالبه گری روش خود را دارد و با شعار و جنجال انجام نمی‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کارخانه قند یاسوج تصریح کرد: این کارخانه با ۴۲ هکتار زمین به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان واگذاری از دولت به بخش خصوصی بدون رعایت مقررات انجام شد که رای دستگاه قضایی سلامت و پاکی قضات استان را نشان می دهد. با پیگیری دستگاه قضایی استان حکم ابطال این واگذاری داده شده است.
وی اظهار کرد: ان‌شاءالله شاهد بازگشت این واحد صنعتی به چرخه تولید خواهیم بود و با همکاری مدیران اجرایی و حمایت رئیس قوه قضاییه شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.
نگین تاجی تاکید کرد: خصوص کارخانه آبمیوه آسون چه سرنوشتی همچون کارخانه قند یاسوج داشت واگذاری خلاف قانون بودجه به ابطال واگذاری منتهی شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در خصوص مطالبه‌گری، واقعی و نه احساسی و جنجالی عمل کرده‌ایم.
وی بیان کرد: در خصوص خانه های ساخته شده در منطقه ثروت یاسوج عنوان کرد در این منطقه تغییر کاربری رعایت نشده است ۴۰ یا ۵۰ خانه رای قلع و قمع صادر شده که البته ممکن هست تعدادی پزشک هم در این منطقه خانه داشته باشند، این تعداد ۵۰۰ خانه دیگر نیز ساخته شده است و دستگاه قضایی در این زمینه وارد مسائل احساسی نمی‌شود و با تدبیر اقدام می‌کند.
نگین تاجی در پایان گفت : ۹۲ درصد پرونده های مسن و قدیمی استان بدون لحاظ اجرای احکام محکوم شدند همچنین ابلاغ الکترونیک در این استان ۹۵ درصد انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار