استانداری تهران:

پروژه‌های بی‌کیفیت مجوز ورود به شورای فنی استان ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: پروژه‌هایی که به هر دلیلی فاقد کیفیت و استحکام هستند، اجازه ورود به شورای فنی استان را ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز سه شنبه استانداری، عبدالرضا چراغعلی در نشست شورای فنی استان تهران افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید پروژه‌ها را امتیاز بندی کند تا وقت و انرژی شورای فنی برای رسیدگی و نظارت بر طرح های دارای شاخص فنی و ارزش مهندسی صرف شود.

وی یادآورشد: اگر پروژه ای دارای شاخص فنی و مهندسی نباشد طی رعایت مسیر قانونی با پیمانکار ختم قرارداد و از ادامه اجرای طرح جلوگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی متشکل از دستگاه‌های عضو شورای فنی با محوریت نظام مهندسی و همکاری مدیران محلی شهرستان ها مکلف می شوند تا از پروژه های ساخته شده و در حال ساخت بازدید به عمل آورد و به استانداری گزارش دهند.

چراغعلی خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی مدارس، اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه های عضو شورا مکلفند هر یک مسئولیت تیم هایی را به عهده بگیرند و از ظرفیت تمام دستگاه ها باید استفاده شود و هر کدام از دستگاه ها در حیطه تخصصی خود مسائل را ارزیابی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار