بمناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت/ افتتاح دو جایگاه جدید پمپ بنزین در استان البرز

با راه‌اندازی دو جایگاه شهید شهرکی و خان اوغلان شمار جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و سی‌ان‌جی در استان البرز به ۱۰۸ باب رسید.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 17 March 2021

بمناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت/ افتتاح دو جایگاه جدید پمپ بنزین در استان البرز

به گزارش «تابناک البرز» قلندرزاده سرپرست روابط عمومی این شرکت در این باره گفت: این جایگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در مجموع دارای ۵ سکو، ۱۲تلمبه و ۲۴ نازل عرضه بنزین هستند.
وی تأکید کرد: این دو جایگاه تازه‌ تأسیس با نام‌های شهید شهرکی و خان اوغلان که "بمناسبت۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت" راه اندازی شده اند به ترتیب در زمین‌هایی به مساحت "یکهزار سیصدو چهار" و "هزارو پانصد" مترمربع و جمعا با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۲۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) واقع در کرج ،کمالشهر، خیابان شهید بهشتی و همچنین بلوار موذن، جاده محمود آباد بلوار انرژی هسته ای احداث شده اند.
سرپرست روابط عمومی منطقه البرز اشاره کرد: این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن ۱۸ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند و از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه‌ها، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری در هسته مرکزی شهر کرج و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار