جذب ۴۰ هزار "حامی" جدید/ پرداخت ماهانه ۵۵۰ هزار تومان به هر یتیم کرمانشاهی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم استان را ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی با اشاره به برگزاری پویش "ایران مهربان" جهت اکرام ایتام گفت: این طرح از ابتدای مهرماه سال گذشته و با هدف جذب حامی برای ایتام در کشور کلید خورده است.

وی افزود: دراین طرح از ظرفیت تمام ادارات، مدیران، خیرین، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف جامعه استفاده شده تا بتوانیم تعداد حامیان بیشتری برای ایتام جذب کنیم.

رخصی به استقبال خوب مردم از این طرح اشاره کرد وافزود: خوشبختانه تا به امروز حدود 40 هزار حامی جدید برای ایتام استان جذب کرده ایم و همین امر باعث شده کمیته امداد کرمانشاه رتبه اول در این پویش را کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در این پویش هر فرد می تواند حامی یک یا چند یتیم شود و بصورت ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز کند.

رخصی خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی حامیان مستقیما به حسابی که به نام یتیم باز شده واریز می شود و این میان واسطه ای وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 10 هزار یتیم و فرزند محسنین(کودکان بدسرپرست به دلیل زندان رفتن یا بیمارشدن یا از کار افتادگی و ... پدر خانواده) در استان گفت: در حال حاضر تمام این کودکان حامی دارند و ماهانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود.

رخصی میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم را 550 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: هرچه تعداد حامیان افزایش یابد، این میزان مبلغ هم افزایش خواهد یافت و در تلاش هستیم این سرانه را به ماهانه 750 هزار تومان برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح اظهار کرد: افراد می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و یا از طریق سایت کمیته امداد اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

وی افزود: همچنین افراد می توانند عدد یک را به شماره پیامکی 3000333383 ارسال کنند که در اینصورت همکاران کمیته امداد با آنها تماس گرفته و کار ثبت نام آنها انجام می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار