بیش از 3 میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط رای در استان هستند

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: استان اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع،  پنج میلیون و ۳۸۶ هزار نفر جمعیت دارد. برای این دوره سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر واجد شرایط رای در استان هستند که از این تعداد ۷۹۳۳۰ نفر رای اولی هستند.
کد خبر: ۹۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 13 June 2021

علی اصغر رفیعی نژاد تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۲۴ شهرستان، ۱۱۱ شهر و ۵۲ بخش و ۱۳۲ دهستان است. در حوزه شوراهای شهری ۵۹۱ کرسی اصلی داریم که برای این تعداد ۳۷۵۱ نفر ثبت نام قطعی کردند و ۲۸۳۱ نفر تایید و ۶۵۶ نفر رد صلاحیت شدند. در ادامه ۲۳۵۷ نفر در هیات های نظارت تایید صلاحیت شدند و ۴۳۸ نفر هم رد شدند. 

رفیعی نژاد گفت: در انتخابات شوراها ۲۴۶۹ کرسی شهری و در حوزه روستایی ۳۱۲۴ کرسی وجود دارد که ۷۰۹۶ نفر ثبت نام کردند و در نهایت ۵۹۰۳ نفر رقابت نهایی خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: تعداد کل شعب اخذ رای در استان اصفهان ۳۴۶۷ شعبه است که از این تعداد ۳۱۰۷ شعبه ثابت و ۲۶۰  شعبه سیار است. همچنین ۲۴۵۶ شعب شهری و ۱۰۱۱ شعبه روستایی در استان وجود دارد.

وی درباره تعداد واجدان رای در اصفهان، ادامه داد: تعداد واجدان رای در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر است که رای اولی ها ۳۳ هزارو ۶۴۷ نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار