نمایشگاه ملی دستان آسمانی در جزیره کیش برپا می‌شود

نمایشگاه ملی دستان آسمانی از ۱۳ تا ۱۷ تیر در مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش به همت موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 23 June 2021

 

به گزارش «تابناک جزیره» موسس و مدیرعامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران روز چهارشنبه اظهار داشت: این نمایشگاه هنری با هدف ترویج، توسعه و ارتقای ظرفیت های ملی در اقتصاد هنر در کیش برپا می‌شود.

مرتضی نداف گفت: حمایت از هنرمندان نقاط مختلف کشور با معرفی فعالیت های هنری، بازاریابی، فروش در جهت تولید، اشتغال، پشتیبانی و رفع موانع و مشکلات اقتصادی هنرمندان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این نمایشگاه جذب و معرفی هنرمندان جوان فعال در هنر اصیل و زیبای سوخته نگاری است از این رو سایر آثار هنری تجسمی و سنتی نیز در این نمایشگاه مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نداف یادآور شد: بازدیدکنندگان و گردشگران جزیره زیبای کیش، می توانند با مراجعه و رعایت اصول بهداشتی به محل نمایشگاه مراجعه کنند و آثار خود را تا هفتم تیر به این نمایشگاه ارسال کنند.

نمایشگاه ملی دستان آسمانی با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش برپا خواهد شد.

جزیره ۹۱ کیلومتری کیش با ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار