کرونا جان پنجاه و پنجمین کیشوند را گرفت

سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: با فوت یک خانم ۳۷ ساله با سابقه تماس با بیمار کرونا تعداد قربانیان این ویروس در جزیره به ۵۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 01 September 2021

به گزارش «تابناک جزیره»، محمدرضا رضانیا روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: امروز یک خانم ۳۷ ساله با سابقه تماس با فرد کرونا مثبت در خانواده با علائم ،بدن درد، سرفه، تب و لرز بدون بیماری زمینه ای در بیمارستان کیش جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه اگر بیمار هستید یا احساس بیماری دارید، لطفادر خانه بمانید افزود: حتی اگر واکسینه شده‌اید باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.
رضا نیا افزود: شهروندان توجه داشته باشند که بعد از بیرون رفتن، دست‌های خود را بشویید و فاصله فیزیکی خود را حفظ و از تجمع دوری و اگر مجبور بودید حتما از ماسک ترجیحا دو ماسک استفاده کنید.
وی اظهار داشت:رعایت مواردی نظیر فاصله‌گذاری اجتماعی (حفظ فاصله یک و نیم متری از افراد)، جداسازی (جدا کردن فرد بیمار یا مشکوک به بیماری از سایرین تا زمان حصول بهبودی) و قرنطینه خانگی به منظور دوری از اجتماعات و محدود کردن اقدامات فردی و ترددها با هدف کاهش قرارگیری در معرض محیط‌های آلوده، برای مهار کردن ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن محسوب می‌شود.
از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۹ شهریور در این جزیره هفت هزار و ۹۰۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۶ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار