پیام امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت هفته ناجا

همزمان با هفته ناجا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک این روز را به نیروهای خدوم و تلاشگر امنیت کشور تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۹۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 05 October 2021

همزمان با ۱۳ مهر ماه مقارن با آغاز هفته نیروی انتظامی آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حامد عاملی، استاندار اردبیل با صدور پیامی این روز را تبریک گفته و امنیت و آرامش عمومی در جامعه ایرانی را مرهون و مدیون مجاهدت‌های بی‌وقفه نیروهای ارزشی و امنیتی نیروی انتظامی دانستند.

در این پیام آمده است؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان و شیر زنانی بوده که نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند. تلاش‌های مستمر و مؤثر این نیرو برای مقابله قاطعانه با چالش‌ها و معضلات مختلف از تهدیدات مرزی تا فسادهای اخلاقی، اقتصادی و… در جامعه، از یک سو و توجه جدی به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی از سوی دیگر، سبب شده‌اند نیروی انتظامی، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب و مردم فهیم ما به منزله امین خود به آن بنگرند و با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه، مشارکت کنند.

نیروی انتظامی در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور هم در عرصه خدمت‌رسانی، حضور داشته و برای مقابله با این ویروس منحوس، از همه امکانات خود استفاده و در این راه، شهدایی نیز تقدیم کرده و برگ دیگری به افتخارات خود افزوده است.

این‌جانبان، سیزدهم مهر، روز نیروی انتظامی را که امسال با سال‌روز رحلت پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) قرین گردیده گرامی می‌داریم و ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام ناجا، برای تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در سراسر استان سلامتی، سربلندی و موفقیت‌های روزافزون در خدمت به این آب و خاک الهی و مردم ولایی، مسالت می‌کنیم و امیدواریم با عنایات خداوند سبحان و تحت فرماندهی داهیانه فرمانده معظم کل قوا افزایش توان رزمی، هوشمندی و نهایتاً شکوفایی روزافزون این عزیزان را که یقیناً مایه مباهات نظام اسلامی خواهد بود شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار