فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت نقش پررنگ دارد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به امنیت و آرامش حاکم در جامعه گفت: نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و حضور در عرصه‌های مختلف نقش پررنگ دارد.
کد خبر: ۹۹۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 09 October 2021

سردار منوچهر امان‌اللهی روز شنبه در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک هفته ناجا با "شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار افزود : نظم و امنیت همگانی در همه امور به خصوص امور شخصی، اجتماعی، کاری و شغلی به عنوان یک نیاز است و امروز همگان با امنیت و آرامش در جاهای مختلف این امر را احساس می‌کنند.

به گفته وی، خدمات نیروی انتظامی از نظر کمی و کیفی ارزنده است و  نیروهای مخلص، دلسوز، وظیفه‌شناس، مومن و متعهد ناجا، توفیق خدمت به مردم را دارند و براساس شاخص‌ها و نمودارها روند ارائه خدمات در این حوزه مثبت است.

وی با اشاره به رسالت ناجا و حضور پررنگ در کنار مردم، اظهار داشت: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته و پررنگ می‌شود و مردم در مواجه با مشکل سریع با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بر علیه نظام و کشور، انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهند و اما ایران در سایه تلاش‌ نیروهای نظامی و انتظامی در بین کشورهای منطقه از آرامش و امنیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به هفته ناجا افزود: در این هفته به دلیل شرایط کرونایی از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده می‌‍شود و برنامه‌های این هفته با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت نقش پررنگ دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با فرمان ایمان و عرفانش درس آزادگی و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد ،گفت: شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

جعفر مردانی افزود: هفته نیروی فرصت مغتنمی برای تجلیل از نیروهای انتظامی و نظامی است که قدردان زحمات، خدمات، ایثار، از جان گذشتگی در راه عزت و اقتدار کشور و فراهم کردن آرامش و آسایش برای مردم باشیم.

به گفته وی، نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت‌های نیروی انتظامی تنها در برقراری نظم و امنیت در جامعه خلاصه نمی‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

مردانی افزود: نیروهای انتظامی در تلاشند تا امنیتی پایدار و مثال‌زدنی را در کشور و استان فراهم کنند و این نیروها نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه نظم و امنیت و ارتقای قانون‌مندی در جامعه دارندکه این امر رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار