مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل بعد از دو بار رای‌گیری و برخی از حاشیه‌ها به نفع علی حسین احدی عالی با کسب 6 رای از مجموع 12 رای ماخوذه تمام شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 26 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل که پیش از ظهر امروز بدون حضور نماینده بانوان و حاضر شدن سایر اعضای مجمع در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، هر سه کاندیدا در ابتدا برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای عهده‌داری چهار سال مسئولیت هیئت جودو اعلام کردند.

علی حسین احدی عالی به عنوان نخستین کاندیدا از فعالیت دو دهه‌ای خود در هیئت جودوی استان به عنوان مربی رسمی جودو، داور، دبیر سابق هیئت و رئیس موقت هیئت جودوی استان سخن به میان آورد و از نبود اسپانسر و وضعیت مالی گلایه کرد.

این کاندیدا از به حاشیه رانده شدن افراد موثر جودو و نبود برنامه‌های راهبردی در مقاطع سنی مختلف و ضرورت تعامل با کشورهای همسایه و برگزاری اردوهای مشترک را بسیار ضروری اعلام کرد.

احدی عالی افزود: نبود واحدهای صنعتی بزرگ در اسپانسری تیم‌های جودو و عدم حمایت مسئولان از این رشته از دیگر ضعف‌ها است اما در صورت انتخاب در چهار سال آینده سعی خواهم کرد با بها دادن به رده‌های سنی پایه به افزایش قهرمانی‌ها و تعدد داوران و ارتقای جایگاه آنها کمک کنم.

سعید اعلمی دیگر کاندیدای ریاست هیئت جودو اردبیل به فعالیت خود از سال 80 در این رشته اشاره کرد و گفت: ‌بنده مسئول کمیته مربیان و استعدادیابی هیئت بودم و تمام تلاشم بر این خواهد بود تا جایگاه جودو در این استان ارتقاء یابد.

محسن دیندار دیگر کاندیدای انتخابات هیئت جودو موضوع توسعه رشته جودو به شکل آموزشگاهی و نخبه‌یابی را ضروری اعلام کرد و یادآور شد: نگاه ما به جودو نگاه کسب و کار محورانه باشد تا از این محل درآمد خوبی برای ورزشکاران ما به دست آید.

وی ضرورت ارتباط گیری موثر با فدراسیون و استفاده از ظرفیت‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: سعی خواهیم کرد در صورت انتخاب با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط برقرار کرده و بانک اطلاعاتی جامع جودوکاران را در استان تهیه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مرحله اول انتخابات سعید اعلمی با کسب 6 رای و علی حسین احدی عالی با کسب 5 رای و محسن دیندار بدون کسب آرایی دو نفر اول به دور بعد راه یافتند به طوری که در مرحله دوم نیز با دادن یک رای سفید انتخابات به شکل عجیبی باز هم 6 به 5 این بار به نفع احدی عالی تمام شد و در حالی که قرار بود در صورت کسب نتیجه کمتر از نصف +1 انتخابات به دور سوم کشیده شود با تماس تلفنی رئیس فدراسیون با مسئولان مجامع وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که در دور دوم انتخابات هر کاندیدایی بیشترین رای را بیاورد برنده خواهد بود که با این حساب علی حسین احدی عالی با کسب 6 رای در مقابل 5 رای سعید اعلمی رئیس هیئت شد.

به دنبال این انتخاب تعدادی از اعضای مجمع اعتراض خود را به نحوه رای‌گیری اعلام کردند و حتی از پشت پرده مرموز حاضر نشدن بانوان در مجمع سخن به میان آورده و اعتراضشان را اعلام کردند.

تا زمان رسیدگی به اعتراض‌ها حکمی صادر نخواهد شد

رئیس فدراسیون جودوی کشور نیز در واکنش به این اعتراض‌ها اظهار کرد: هر یک از اعضای مجمع اعتراضی دارد، آن را کتبا اعلام کند و به آن رسیدگی می‌کنیم.

محمد علی رستگار گفت: تا زمانی که به این اعتراض‌ها و شکایت‌ها رسیدگی نشود بنده حکم احدی را امضا نخواهم کرد و در مهلت قانونی افراد معترض باید اعتراضشان را به صورت کتبی ارائه کنند تا رسیدگی سریع انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار