رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارق حرفه‌ای و اعتراف آنها به ۲۵ فقره سرقت از کارگاه های تولیدی و مغازه های مختلف در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 08 December 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "کامیار چهری " افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه ها و کارگاه های تولیدی در شهرستان اراک، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکارکارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي استان مرکزی قرارگرفت .
وی یادآورشد: با اتمام تحقيقات نامحسوس پليس و بررسي مستندات علمی موجود، سرانجام ماموران پليس آگاهي استان مرکزی با تلاش و پیگیری های شبانه روزي، ۲مظنون به سرقت را شناسایی و هر یک از آنان را با انجام عملیات های جداگانه درمخفیگاه های خود، دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارقان مورد نظر به ۲۵ فقره سرقت از کارگاه های تولیدی و مغازه های مختلف شهرستان اراک در روند بازجویی های فنی کارگاهان پلیس مرکزی، افزود: در ادامه عملیات کارگاهان این پلیس، دیگر همدست سارقان مورد نظر که در خرید اموال مسروقه با آنان همکاری داشت، نیز شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ "چهری" ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این خریدار اموال سرقتی نیز بسیاری از اموال سرقتی از قبیل ، تجهيزات کارگاهي ، مانيتور ، کيس ، لب تاب و ... کشف و با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داده شد.
این مقام انتظامی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با از بين برندگان امنيت و آرامش مردم در سطح جامعه اسلامی اظهارداشت: ۳ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار