سرپرست فرمانداری مهریز: شهروندان به شایعات فضای مجازی درباره واکسن کرونا توجهی نداشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 28 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد دهقان بنادکی از عادی انگاری کرونا به عنوان یکی از چالش‌های مهم کنونی یاد کرد و گفت: همه جلسات، محافل، نشست‌ها و هیئت‌ها باید پیوست بهداشتی داشته باشد.


وی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به ورود سویه جدید اومیکرون به کشور تأکید کرد و افزود: شرایط کنونی مقابله با کرونا در مهریز مطلوب است، اما باید بهتر از این شود.


سرپرست فرمانداری مهریز از علما، مسئولان و مدیران به عنوان الگوی مطلوب واکسیناسیون یاد کرد و اظهار داشت: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید واکسیناسیون کارکنان مجموعه کاری خود را پیگیری و رصد کنند.


دهقان استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در زمینه آگاه سازی مردم نسبت به واکسیناسیون خواستار شد و ادامه داد: مردم عزیز به شایعات فضای مجازی و گفته‌هایی که پایه علمی ندارد، توجه نکنند، زیرا واکسیناسیون تنها راه نجات و جلوگیری از بیماری است.


دکتر پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بهداشت این شهرستان گفت: پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان بالای ۸۰ درصد بوده و اولویت ما نیز تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار