تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد:
صبح امروز اختتامیه دومین رویداد ملی استارت آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر با حضور مدیر کل، معاونین و مسئولین بنیاد کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 28 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز (۷ آذر ۱۴٠٠) در مراسم اختتامیه دومین رویداد ملی استارت آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر، شایسته دبیر علمی رویداد و مسئول راه اندازی مرکز علمی رشد و نوآوری بنیاد شهید اظهار کرد: برنامه استارت آپ را از دو سال گذشته آغاز کردیم و اکنون با گذشت دو سال هنوز در ابتدای راه بوده و به دلیل تازگی پروژه هنوز با برخی مشکلات مواجه هستیم.

وی افزود: تا کنون به منظور پیشرفت و رفع مشکلات از مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف کمک گرفتیم و حتی الامکان اشتباهات به حداقل رسیدند.

دبیر علمی رویداد و مسئول راه اندازی مرکز علمی رشد و نوآوری بنیاد شهید تصریح کرد: سال گذشته اولین رویداد برگزار و ۳٠٠ استارت آپ در آن شرکت کردند، در پایان از ۱۲ تیم منتخب ۳ طرح برگزیده شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال تمام استان‌ها در این طرح شرکت کردند و ۵ استان معین در نظر گرفته شد که کرمانشاه جز یکی از ۵ استان معین است.

شایسته بیان کرد: امسال ۳۷٠ ثبت نامی داشتیم و تایید شدگان به مرحله رقابت رسیدند، از بین آن‌ها در هر چهار سطح فناوری، ۲ برگزیده داشتیم که امروز ۸ تیم قرار است به رقابت بپردازند.

وی در خصوص هیئت داوران رویداد گفت: امروز هیئت داوران از ۳ نفر تشکیل شده، دنیا محمدی، حمزه درویشی، وحید نوری داوران هستند که دو نفر از آن‌ها در حوزه کسب و کار و یک نفر در حوزه فنی داوری می‌کنند.

دبیر علمی رویداد و مسئول راه اندازی مرکز علمی رشد و نوآوری بنیاد شهید ادامه داد: سوالاتی موجود است که در مجموع ۱٠٠ امتیاز به خود اختصاص می‌دهد و این طرح‌ها از نظر فنی امتیاز آورده و امروز ملاک امتیاز آوری آن‌ها ارائه و نحوه بیان و فن ارائه سخن است که نفرات اول و دوم را بین افراد مشخص می‌کند.

وی افزود: نفر اول به رویداد کشوری دعوت می‌شود و در نهایت ۲٠ تیم در بهمن یا اسفند ماه که قرار است اختتامیه کشوری برگزار شود، حضور می‌یابند.

شایسته تاکید کرد: هدف این طرح به گونه‌ای است که نمی‌خواهیم تنها ۸ نفر برگزیده را پوشش دهیم بلکه بهانه‌ای است برای شناخت استعداد‌ها تا افراد را راهنمایی کنیم و آن‌ها را به شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد و نوآوری متصل کنیم.

وی در پایان گفت: افراد باقی مانده باید متولی داشته باشند و به آن‌ها رسیدگی شود، سال گذشته حدود ۵٠ نفر غیر از افراد برگزیده معرفی شدند و اکنون در حال آموزش بیشتر و پیشرفت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار