سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد : مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد و آتش سوزی دو خودروی رانا و سمند در محور یاسوج -اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 21 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امین نیکویی در گفت و گو با خبرنگاران از برخورد دو خودروی رانا و سمند در محور یاسوج-اصفهان خبر داد و گفت؛در ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه امروز در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی استان این خبر دریافت شد.

وی افزود،بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس(کد کریک،کد سرتنگ پاتاوه و شهرک صنعتی یاسوج) و یک دستگاه اتوبوس اورژانس که در پلیس راه یاسوج-اصفهان مستقر بود به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی در ادامه افزود؛همچنین یک اکیپ هلال احمر از پایگاه شهید ازراش سرتنگ دنا اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس تصریح کرد؛متاسفانه خودروی رانا آتش گرفت و در این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدند.

مصدومان این حادثه ،خانم ۳۵ ساله،اقای حدودا ۴۰،خانم ۲۰ ساله و  کودک ۱۱ ساله بوده اند که حال دو تن از مصدومان وخیم گزارش شده است .

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص تصادف هولناک در محور یاسوج به اصفهان حد فاصل منطقه سرنجلکل اظهار کرد: بعد از سرنجلکل و در سراشیبی منتهی به تلگاه دو دستگاه خودروی سمند و رانا با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه چهار نفر فوت کردند و خودرو‌ رانا کاملاً در آتش سوخته است.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه نفر هم به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند یادآور شد: بی شک راه نیز در این سانحه اثر گذار بوده چرا که از لحاظ هندسی دارای مشکل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار