معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نداشتن اورژانس روان به گروه روانشناسی لطمه وارد کرده که با همکاری معاونت درمان در آینده راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 02 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: خوشبختانه عمر گروه روانشناسی به بیش از ۱۰ سال رسیده و دیگر زمان آن است که به سمت تربیت متخصص و فلوشیب برنامه ریزی کرد.
وی پیشنهاد داد جذب اعضای هیات علمی در این گروه منوط به داشتن تخصص و فلوشیپ صورت بگیرد چراکه به عقیده وی تا زمانیکه کادر فلوشیپ ها تکمیل نشود دانشگاه در انتقال و آموزش رشته های مختلف نیز با مشکل مواجه شد.
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت های کرونا اضافه شدن ۱۰۰ تخت روان با شروع به کار بیمارستان هاشمی سنجانی فرصت خوبی برای گروه روان شناسی است و امید می رود از این فرصت نهایت استفاده و بهره را ببرد.
وی یادآور شد: با راه اندازی اورژانس روان، دستیاران به خصوص سال دوم نیز می توانند برخی دروس خود را با کیفیت تر طی بکنند.

دکتر آشتیانی در ادامه با تاکید بر ارزیابی های منظم دوره ای افزود: ارزیابی مستمر و منظم تئوری و مهارتی دستیاران می تواند کیفی سازی فارغ التحصیلان را به دنبال داشته باشد.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سال گذشته متاسفانه گروه روان شناسی فارغ التحصیل دانشنامه نداشت و این مهم در شاخص آموزشی و ارزیابی مجموعه اثر منفی خواهد گذاشت که می توان با نظارت منظم و دقیق این چالش را برطرف کرد.
دکتر آشتیانی ارتباط با گروه های روانپزشکی کلان منطقه و تهران را در رفع نواص موجود و ارتقاء وضعیت فعلی با برگزاری جلسات و کارگاه های مشترک موثر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار